1

mycket jobbande för min del

Hej hörni, hoppas allt är bra med er! Har haft otroligt mycket att göra de senaste dagarna och det har blivit väldigt mycket jobbade och långa dagar. Men imorgon kommer ett riktigt bra inlägg, det lovar jag. Förra veckan fick jobbade jag på dagiset bredvid där jag bor med gullungarna och denna vecka jobbar jag åt reclean. Ganska roligt att ha varierande arbeten men jag hoppad snart på att hitta det perfekta för mig, men det är svårt att veta vad man egentligen vill jobba med. Skulle vilja ha ett yrke där man får köra mycket, så jag får försöka lösa det på något vis. Men det visar sig väl tillslut vad det blir, är tacksam för nästan vilket jobb som helst faktiskt. Funderar även att utbilda min, blir antingen något extra körkort eller frisör. Men det är sååå svårt att bestämma sig, så det visar sig väl som sagt. Känner mig ändå ganska färdig med restaurang branschen. Nu ska jag mysa ner mig framför tvn och ta det lite lugnt! Så vi hörs imorgon hörni! :) 


Kommentarer:

1 Becca Johansson:

skriven

Så fin!!!

Svar: Du med! :)
Sandra Nilsson

Kommentera här: